Selecteer de “Wachtwoord Vergeten?” link op je account login pagina. Voer je email adres in, kies “reset wachtwoord”, en je ontvangt een email met verdere instructies.
Selecteer de “Wachtwoord Vergeten?” link op je account login pagina. Voer je email adres in, kies “reset wachtwoord”, en je ontvangt een email met verdere instructies.
Je kan je account informatie en wachtwoord wijzigen in het “Mijn Account” gedeelte. Zorg ervoor dat je “Opslaan” selecteert na het wijzigen van je gegevens.
Wij accepteren de volgende betaalmethodes:
- MastercardWij pakken jouw bestelling discreet en beschermd in zodat jouw pakket veilig aankomt. Een Track & Trace nummer wordt voorzien wanneer van toepassing en een verzekerde zending is mogelijk bij bestellingen die verzonden worden via aangetekende post.
Eenmaal verzonden, dan ontvang je van ons een track & trace nummer zodat je je bestelling kan volgen. Als je bestelling €25 of meer is, dan raden wij aan om voor aanbevolen verzending te kiezen.
Alle Europese bestellingen zouden binnen 3 tot 7 werkdagen aankomen. De verzendtijd voor internationale zendingen ligt tussen de 7 en 14 dagen. In beide gevallen kan je je tracking nummer gebruiken om de status van je bestelling te volgen.
Voor meer informatie of om een bestelling te volgen die niet op tijd is aangekomen, mail of bel ons.
Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling en de bestemming. Minimale en aanbevolen verzendkosten zijn als volgt:
De minimale normale verzendkosten binnen Europa zijn: €3,50.
De minimale aanbevolen verzendkosten binnen Europa zijn: €15,00.
De internationale minimale normale verzendkosten zijn: €5,00.
De internationale aanbevolen verzendkosten zijn: €25,00.
Wij streven er naar om alle bestellingen te beschermen tegen beschadigingen. Als er echter problemen voordoen met jouw pakketje, stuur ons dan een e-mail naar [email protected].
Je kan je bestellingen binnen 14 kalenderdagen retourneren. Als je geen contact met ons opneemt binnen deze periode, dan gaan wij ervan uit dat alles goed ging met je bestelling. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor je eerst met ons contact op te nemen waar je je reden vermeldt voor het retourneren. Vervolgens stuur je je bestelling naar het volgende adres:
Money Corner, Molenweideplein 76Als je een bepaalde item niet kan vinden in onze webshop, dan kan je een e-mail naar ons sturen ([email protected]) en dan kijken we wat wij voor je kunnen doen.