Het artikel is toegevoegd aan uw winkelmandje Bekijk winkelmandje
Het artikel is niet toegevoegd aan uw winkelmandje

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Selecteer de “Wachtwoord Vergeten?” link op je account login pagina. Voer je email adres in, kies “reset wachtwoord”, en je ontvangt een email met verdere instructies.

Hoe verander ik m’n persoonlijke informatie of wachtwoord?

Je kan je account informatie en wachtwoord wijzigen in het “Mijn Account” gedeelte. Zorg ervoor dat je “Opslaan” selecteert na het wijzigen van je gegevens.

Welke betaalmethodes accepteert Money Corner?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

- Mastercard
- Visa Card
- Maestro
- Bancontact
- IDEAL
- SOFORT Banking
- Belfius
- KBC/CBC
- ING Homepay
Hoe garandeert Money Corner dat mijn bestelling veilig aankomt?

Wij pakken jouw bestelling discreet en beschermd in zodat jouw pakket veilig aankomt. Een Track & Trace nummer wordt voorzien wanneer van toepassing en een verzekerde zending is mogelijk bij bestellingen die verzonden worden via aangetekende post.

Eenmaal verzonden, dan ontvang je van ons een track & trace nummer zodat je je bestelling kan volgen. Als je bestelling €25 of meer is, dan raden wij aan om voor aanbevolen verzending te kiezen.

Hoe lang duurt het tot mijn bestelling aankomt?

Alle Europese bestellingen zouden binnen 3 tot 7 werkdagen aankomen. De verzendtijd voor internationale zendingen ligt tussen de 7 en 14 dagen. In beide gevallen kan je je tracking nummer gebruiken om de status van je bestelling te volgen.

Voor meer informatie of om een bestelling te volgen die niet op tijd is aangekomen, mail of bel ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling en de bestemming. Minimale en aanbevolen verzendkosten zijn als volgt:

De minimale normale verzendkosten binnen Europa zijn: €2,50.

De minimale aanbevolen verzendkosten binnen Europa zijn: €10,00.

De internationale minimale normale verzendkosten zijn: €3,50.

De internationale aanbevolen verzendkosten zijn: €15,00.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Wij streven er naar om alle bestellingen te beschermen tegen beschadigingen. Als er echter problemen voordoen met jouw pakketje, stuur ons dan een e-mail naar Info@MoneyCorner.be.

Kan ik mijn bestellingen retourneren?

Je kan je bestellingen binnen 14 kalenderdagen retourneren. Als je geen contact met ons opneemt binnen deze periode, dan gaan wij ervan uit dat alles goed ging met je bestelling. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor je eerst met ons contact op te nemen waar je je reden vermeldt voor het retourneren. Vervolgens stuur je je bestelling naar het volgende adres:

Money Corner, Molenweideplein 76
3620, Lanaken, België
Ik kan niet het bankbiljet of een ander product vinden waar ik naar op zoek ben. Wat moet ik doen?

Als je een bepaalde item niet kan vinden in onze webshop, dan kan je een e-mail naar ons sturen (info@moneycorner.be) en dan kijken we wat wij voor je kunnen doen.

Ik kan mijn vraag niet in deze FAQ vinden

Als je het antwoord op je vraag niet kan vinden, neem dan contact op door ons te bellen of stuur een e-mail en dan reageren wij zo snel mogelijk.