Het artikel is toegevoegd aan uw winkelmandje Bekijk winkelmandje
Het artikel is niet toegevoegd aan uw winkelmandje

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Klik op de knop “wachtwoord vergeten ?” onderaan het inlogvenster voor bestaande gebruiker.
Vul uw e-mailadres in en klik op “wachtwoord resetten”.
U krijgt dan een e-mail die U de mogelijkheid biedt om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens of wachtwoord?
Ga naar “mijn account” en wijzig uw gegevens of wachtwoord via de invulvelden.
Sluit af door te klikken op de onderstaande knop “opslaan”.
Welke betalingsmogelijkheden biedt Money Corner?
Money Corner biedt volgende betalingsmogelijkheden aan de consument:

- Mastercard
- Visa Card
- Maestro
- Bancontact
- IDEAL
- SOFORT Banking
- Belfius
- KBC/CBC
- ING Homepay
Hoe garandeert Money Corner dat mijn bestelling in goede staat toekomt?
Money Corner verzendt uw bestelling in een speciale, beschermende verpakking. Zo worden uw aangekochte biljetten beschermd tegen plooien, kreuken en vocht.
Er is geen enkele aanwijzing op de buitenzijde van de verpakking dat het om bankbiljetten of munten gaat.

Bij verzending krijgt U een “track & trace” nummer zodat U uw bestelling kan volgen.
Bedraagt uw aankoop meer dan € 25, dan wordt uw bestelling automatisch per aangetekende verzending opgestuurd.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling bij Money Corner?
Voor een verzending binnen Europa dient U op een leveringstermijn van 3 tot 7 werkdagen te rekenen. Het leveringstermijn voor internationale verzendingen wordt geschat op 7 tot 14 dagen. Dit zijn echter schattingen, het kan een aantal dagen langer duren. Met uw toegewezen tracking nummer kan U uw bestelling volgen.

Hebt U uw bestelling na een aantal extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en vermeld daarin uw bestelnummer.
Hoeveel kost een verzending ?
De verzendkosten per post zijn afhankelijk van de omvang en de bestemming van uw bestelling, namelijk binnen Europa of buiten Europa. Een bestelling met een bedrag vanaf € 25 (incl. BTW) zal automatisch aangetekend verzonden worden.

Minimum normale verzending binnen Europa: € 2.50
Minimum aangetekende verzending binnen Europa: € 10.00

Minimum normale internationale verzending: € 3.50
Minimum aangetekende internationale verzending: € 15.00
Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde verpakking ontvangen. Wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze verpakking kan het voorkomen dat U een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is. Wij zoeken dan zo snel mogelijk een oplossing.

Stuur een e-mail naar info@moneycorner.be of bel ons op het nummer +32 50 66 70 30.
 
Kan ik artikelen retourneren?
U kan artikelen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren.

Wenst U te retourneren ? Contacteer ons dan schriftelijk binnen dit termijn met duidelijke vermelding van de reden van uw retour. (Zonder reactie na 14 kalenderdagen, gaan wij ervan uit dat U tevreden bent met uw aankoop).

Stuur vervolgens het artikel (inclusief alle toebehoren, in de originele verpakking en met de originele factuur) binnen de 14 dagen na ontvangst terug, naar het volgende adres: Money Corner, Dirk Boutsstraat 17, B-8000 Brugge, Belgium
Ik vind het bankbiljet of de munt die ik zoek niet in het webshop aanbod. Wat moet ik doen?
Bent U op zoek naar een specifieke munt of bankbiljet voor uw verzameling die niet weergegeven is in onze webshop ? Aarzel dan niet een mail te sturen naar info@moneycorner.be met uw vraag. Wij helpe graag verder.
Ik vind mijn vraag niet terug in deze FAQ?
Neem dan snel contact met ons via mail of telefonisch en leg uw vraag aan ons voor.